maanantai 17. joulukuuta 2012

Pikkuenkelipaketti

Marraskuu tuli, meni ja alkoi joulukuu, mutta Sny-pakettini ei postilaatikkoon tipahtanut. Emo riensi apuun ja lähetti minulle kauniin ruskeansävyisen paketin. Paketin langat ovat minulle aivan uusia tuttavuuksia ja ihania sellaisia. Riisisuklaa on, ihme kyllä, edelleen syömättä, mutta eiköhän tämä erhe korjaannu iltaan mennessä.
Pinon pohjimmaisena olevan Sukka -lehtisen olen jo muutamaan otteeseen selannut lävitse, aivan ihania ohjeita.




Kortti paljasti minulle kierroksen Snyni olleen Sininen satutar, toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Kiitos alkukierroksen ihanista paketeista, olisihan minun sinisistä keristä pitänyt arvata sinun olevan niiden takana :)

~Onna~

1 kommentti:

  1. Tuo riisisuklaa on hyvää:P. Ja langat olivat kyllä niin ihanan värisiä.

    VastaaPoista